12 תשובות
כימיה נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה?
וואלה?
אנונימית
אני חושבת שכימיה, אבל לא בטוח. אולי נהיגה.
יש ניסויים ועכשיו אנחנו לומדים על איזון משוואות ובעירה יש נושאים גם בהמשך וזה אחלה מגמה
על אטומים מולקולות וכל זה..
וכן יש ניסויים
אני לא יודעת אם יש חקר שהוא חלק מהבגרות
וכן יש ניסויים
אני לא יודעת אם יש חקר שהוא חלק מהבגרות
שואל השאלה:
היא קלילה? אני בחרתי ביולוגיה ויש לי עוד אפשרות או לעשות כימיה או ביוטכנולוגיה
היא קלילה? אני בחרתי ביולוגיה ויש לי עוד אפשרות או לעשות כימיה או ביוטכנולוגיה
אנונימית
היא ממש לא קלה.
יש מצגות של מכון דוידסון (קוראים לזה כימיה ברשת) שיש שם את כל החומר, זה ממש לא משהו קטן.
זו מגמה קשה, בייחוד בי"ב.
יש מצגות של מכון דוידסון (קוראים לזה כימיה ברשת) שיש שם את כל החומר, זה ממש לא משהו קטן.
זו מגמה קשה, בייחוד בי"ב.
יש שם ניסויים במעבדות וזה אפילו כולל סיורים
נושאים שלומדים שם:
מושגי יסוד, מבנה האטום והטבלה המחזורית, הקשר הכימי, היבטים כמותיים בתגובה כימית, סוגי תגובות, חומצות ובסיסים, חמצון חיזור, כימיה של תרכובות מזון, אנרגיה כימית, תהליכים הפיכים, כימיה של סביבה, חומרים פלסטיים חומרים מעשה אדם, חלבונים ודנ"א או מושגים בסיסיים בננו טכנולוגיה.
נושאים שלומדים שם:
מושגי יסוד, מבנה האטום והטבלה המחזורית, הקשר הכימי, היבטים כמותיים בתגובה כימית, סוגי תגובות, חומצות ובסיסים, חמצון חיזור, כימיה של תרכובות מזון, אנרגיה כימית, תהליכים הפיכים, כימיה של סביבה, חומרים פלסטיים חומרים מעשה אדם, חלבונים ודנ"א או מושגים בסיסיים בננו טכנולוגיה.
בביולוגיה כותבים מלא וזה דיי קל אם את אוהבת ומעניין אותך מה יש לך בתוך הגוף..
כימיה כותבים פחות ויש ניסויים וזה טיפה יותר קשה אבל זה מאוד קל אחרי שמבינים את החומר
כימיה כותבים פחות ויש ניסויים וזה טיפה יותר קשה אבל זה מאוד קל אחרי שמבינים את החומר
שואל השאלה:
לא השאלה היא אם לעשות
ביולוגיה וכימיה (5 יחידות כל אחת)
או ביולוגיה וביוטכנולוגיה שזה מגמות די חופפות וזה 5 יחל ביולוגיה 8 יחל ביוטק (5 יחידות מבחן 3 יחידות מעבדה שאני לא אעשה) אז כאילו זה יוצא 5 יחל גם ביוטק
לא השאלה היא אם לעשות
ביולוגיה וכימיה (5 יחידות כל אחת)
או ביולוגיה וביוטכנולוגיה שזה מגמות די חופפות וזה 5 יחל ביולוגיה 8 יחל ביוטק (5 יחידות מבחן 3 יחידות מעבדה שאני לא אעשה) אז כאילו זה יוצא 5 יחל גם ביוטק
אנונימית
אם את מתלבטת אם להכנס לשם , ויש לך כוח לשבת ללמוד ולא לשחק משחקים
אז לכי על זה
אחותי הייתה שם והיא בכתה כל מבחן שהיא לא מבינה את החומר והיא חכמה
אז לכי על זה
אחותי הייתה שם והיא בכתה כל מבחן שהיא לא מבינה את החומר והיא חכמה
אנונימית
מבנה וקישור - הטבלה המחזורית, אטומים, יונים, קשר יוני, נוסחה אמפירית, קשר קוולנטי, המסת חומרים במים (או בחומר אחר) קשרים בינמולקלריים,
סטוכיומטריה - חישובים כמותיים בכימיה
ויש עוד נושאים בחומר העיוני (כמו חימצון חיזור, חומצות ובסיסים וכו') אבל אלה בגדול הנושאים שלומדים בהתחלה.
יש גם מעבדות שמבצעים בכימיה כל כמה זמן שכותבים עליהן דוחות ובסוף כיתה י"ב נבחנים בבגרות מעבדה בע"פ עם בוחן חיצוני.
ב- 30% לומדים אם אני זוכר נכון סוכרים, פולימרים, שיווי משקל ועוד נושא אחד ועל כל נושא יש מעבדה.
סטוכיומטריה - חישובים כמותיים בכימיה
ויש עוד נושאים בחומר העיוני (כמו חימצון חיזור, חומצות ובסיסים וכו') אבל אלה בגדול הנושאים שלומדים בהתחלה.
יש גם מעבדות שמבצעים בכימיה כל כמה זמן שכותבים עליהן דוחות ובסוף כיתה י"ב נבחנים בבגרות מעבדה בע"פ עם בוחן חיצוני.
ב- 30% לומדים אם אני זוכר נכון סוכרים, פולימרים, שיווי משקל ועוד נושא אחד ועל כל נושא יש מעבדה.
באותו הנושא: