5 תשובות
כימיה
כימיה-
שואל השאלה:
נושאים כאילו..
נושאים כאילו..
אנונימי
חמצון חיזור, חומצות ובסיסים, מבנה וקישור, אנרגיה, כימיה של המזון (שומנים, ויטמינים), ובכיתה יב עושים בגרות מעשית במעבדה ולדעתי לומדים עוד נושאים אבל בקטנה
אם את עולה לכיתה י אז בכיתה הזאת לומדים על הטבלה המחזורית, איזון תגובות, קשר יוני וקוולנטי, תגובות שיקוע, וסוכרים
אם זכור לי נכון
ב יא-יב אין לי מושג מה לומדים אבל אני עוד אגלה זאת
אם זכור לי נכון
ב יא-יב אין לי מושג מה לומדים אבל אני עוד אגלה זאת
באותו הנושא: