3 תשובות
אחותי אני ככ מזדהה איתך
מרגיש כבר שאין כח לכלום- נפשית ופיזית, הכל ככ מתיש, אנשים באים והולכים,דקירות בלב, מחשבות...
אני לא מכירה אותך אישית אבל תמיד תשתדלי לדבר עם מישהו, אפילו סתם לפרוק, הכי קשה לשמור והכל נופל עלייך
מזכירה לך שהכל לטובה והכל עובר בסוף
יהיה בסדר❤
תמיד פה אם סתם בא לך לפרוק>3
מרגיש כבר שאין כח לכלום- נפשית ופיזית, הכל ככ מתיש, אנשים באים והולכים,דקירות בלב, מחשבות...
אני לא מכירה אותך אישית אבל תמיד תשתדלי לדבר עם מישהו, אפילו סתם לפרוק, הכי קשה לשמור והכל נופל עלייך
מזכירה לך שהכל לטובה והכל עובר בסוף
יהיה בסדר❤
תמיד פה אם סתם בא לך לפרוק>3
אני פה בשבילך מדהימה
תדעי שהכל תקופות יגיע יום שאת תרגישי יותר שקט מכל הצרות
מבחינה חברתית משפחתית לימודית
אומרת לך מניסיון הרבה מהימים שלי היו קשים במיוחד חברתית
ומגיע שלב של הבנה והכלה של המצב וזה מקל ואז מרגישים יותר טוב
תדעי שהכל תקופות יגיע יום שאת תרגישי יותר שקט מכל הצרות
מבחינה חברתית משפחתית לימודית
אומרת לך מניסיון הרבה מהימים שלי היו קשים במיוחד חברתית
ומגיע שלב של הבנה והכלה של המצב וזה מקל ואז מרגישים יותר טוב
היי אנונימית.
את מתארת שאת מרגישה לא טוב כבר תקופה ארוכה. אני שומע ממך שההרגשה הרעה שיש לך נקשרת לתחושות של מבדידות, דיכאון עייפות עד כדי כך שזה משפיעה עלייך כבר פיזית ואת עייפה וחלשה. נשמע תקופה מורכבת ולא פשוטה בכלל, זה מעולה שאת פונה לעזרה, מחפשת תשובות ומשתפת. אני דודי מעמותת עלם , עמותה המסייעת לבני נוער, צעירים וצעירות.
את שואלת איך להרגיש יותר טוב, את מוזמנת ליצור איתי קשר בפרטי (תוכלי להישאר אנונימית) ולספר לי יותר עליך ועל מה שאת חווה, אשמח להיות אוזן קשבת. נוכל להמשיך לשוחח ולהבין יחד מה ניתן לעשות.
אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו , [email protected] באינסטגרם nayedet.digital או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital .
ניתן גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
את מתארת שאת מרגישה לא טוב כבר תקופה ארוכה. אני שומע ממך שההרגשה הרעה שיש לך נקשרת לתחושות של מבדידות, דיכאון עייפות עד כדי כך שזה משפיעה עלייך כבר פיזית ואת עייפה וחלשה. נשמע תקופה מורכבת ולא פשוטה בכלל, זה מעולה שאת פונה לעזרה, מחפשת תשובות ומשתפת. אני דודי מעמותת עלם , עמותה המסייעת לבני נוער, צעירים וצעירות.
את שואלת איך להרגיש יותר טוב, את מוזמנת ליצור איתי קשר בפרטי (תוכלי להישאר אנונימית) ולספר לי יותר עליך ועל מה שאת חווה, אשמח להיות אוזן קשבת. נוכל להמשיך לשוחח ולהבין יחד מה ניתן לעשות.
אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו , [email protected] באינסטגרם nayedet.digital או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital .
ניתן גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
באותו הנושא: