8 תשובות
אם את מרגישה טובעת תנסי לוותר על משהו?
מה עם התנועת נוער?
אז באמת שתוותרי על בתנועת נוער
ואם עוד לא עשית תאוריה אז תחכי עם זה לקיץ
אני ביב ויש רק מישהו אחד עם רשיון אצלנו
תשתדלי לא לדחות צו ראשון ולסיים את זה כמה שיותר מוקדם זה נותן לך מלא רווח לנשימה באמת
ואם עוד לא עשית תאוריה אז תחכי עם זה לקיץ
אני ביב ויש רק מישהו אחד עם רשיון אצלנו
תשתדלי לא לדחות צו ראשון ולסיים את זה כמה שיותר מוקדם זה נותן לך מלא רווח לנשימה באמת
שואל השאלה:
אני אאלץ להתרחק מהתנועת נוער הבעיה שהמורה שלי ממש לוחץ עלי להיות יותר מעורבת בגלל שאני כבר מדריכה בוגרת הוא ביקש ממני להיות מדריכה של קבוצה אבל כבר סירבתי והסברתי לו שזה בגלל הלחץ ועכשיו הוא מנסה לזרוק עלי עוד תפקידים כי הוא מפחד שאני אעזוב את התנועה
אני אאלץ להתרחק מהתנועת נוער הבעיה שהמורה שלי ממש לוחץ עלי להיות יותר מעורבת בגלל שאני כבר מדריכה בוגרת הוא ביקש ממני להיות מדריכה של קבוצה אבל כבר סירבתי והסברתי לו שזה בגלל הלחץ ועכשיו הוא מנסה לזרוק עלי עוד תפקידים כי הוא מפחד שאני אעזוב את התנועה
אנונימית
אני ממליץ לך לוותר על העבודה אם אפשר, עבודה בזמן הלימודים זה לא חיוני וזה סתם יכול להפריע לך ללמוד כמו שצריך. לעבוד הרי תוכלי כל החיים, אבל להשלים בגרויות אחרי בית ספר אלה כאבי ראש שכדאי להימנע מהם.
חוץ מזה, השתדלי לנהל את הזמן שלך כמו שצריך, אל תדחי בחיים כלום לרגע האחרון, תלמדי לכל מבחן בהקדם ואל תדחי את הלמידה, תמצאי את שיטות הלמידה הטובות לך ותקשיבי בשיעורים, תתרגלי את החומר במהלך כל השנה ולא רק לפני מבחנים אבל גם אל תלמדי כל יום 24/7, זה סתם מזיק לך לבריאות הפיזית והנפשית שלך. תשתדלי לשלב פעילויות עם הלימודים שעושות לך טוב ומשחררות אותך מהלימודים, למשל: תנועת נוער (אם את אוהבת תישארי), פגישה עם חברים וכו'. מניסיון, אם תדעי איך לשלב את מה שאת אוהבת ביחד עם הלימודים בצורה נכונה - הציונים שלך יכולים להיות אפילו יותר גבוהים מכשאת רק לומדת כל הזמן 24/7!
ואל תילחצי מדי מכל מבחן ומבחן, בכיתה י"א יש מלא מבחנים ובסופו של דבר המורים מתחשבים בך ומנסים לבוא לקראתך בציון ההגשה, בכך שהם לא נותנים משקל רב למבחנים שלא הצלחת בהם לכן אם יש מבחן שקצת הולך לך פחות טוב, אל תילחצי מזה מדי וכמובן, אל תתייאשי. זכרי שמלא עברו את כיתה י"א לפנייך ויעברו אותה אחרייך, זו באמת כיתה שאפשרי לעבור אותה, את תהיי בסדר. בהצלחה
חוץ מזה, השתדלי לנהל את הזמן שלך כמו שצריך, אל תדחי בחיים כלום לרגע האחרון, תלמדי לכל מבחן בהקדם ואל תדחי את הלמידה, תמצאי את שיטות הלמידה הטובות לך ותקשיבי בשיעורים, תתרגלי את החומר במהלך כל השנה ולא רק לפני מבחנים אבל גם אל תלמדי כל יום 24/7, זה סתם מזיק לך לבריאות הפיזית והנפשית שלך. תשתדלי לשלב פעילויות עם הלימודים שעושות לך טוב ומשחררות אותך מהלימודים, למשל: תנועת נוער (אם את אוהבת תישארי), פגישה עם חברים וכו'. מניסיון, אם תדעי איך לשלב את מה שאת אוהבת ביחד עם הלימודים בצורה נכונה - הציונים שלך יכולים להיות אפילו יותר גבוהים מכשאת רק לומדת כל הזמן 24/7!
ואל תילחצי מדי מכל מבחן ומבחן, בכיתה י"א יש מלא מבחנים ובסופו של דבר המורים מתחשבים בך ומנסים לבוא לקראתך בציון ההגשה, בכך שהם לא נותנים משקל רב למבחנים שלא הצלחת בהם לכן אם יש מבחן שקצת הולך לך פחות טוב, אל תילחצי מזה מדי וכמובן, אל תתייאשי. זכרי שמלא עברו את כיתה י"א לפנייך ויעברו אותה אחרייך, זו באמת כיתה שאפשרי לעבור אותה, את תהיי בסדר. בהצלחה
יאו נשבעת גם אני ככה זה מזעזע
שואל השאלה:
אני צריכה את הכסף אין לי ממש אפשרות לוותר על העבודה.... אבל תודה על העצות אני ממש מעריכה
אני צריכה את הכסף אין לי ממש אפשרות לוותר על העבודה.... אבל תודה על העצות אני ממש מעריכה
אנונימית
שמעי אני לא אשקר לך או שזה יתגבר או שתקחי את עצמך בידיים ותתרגלי ללוז הזה
אני סיימתי יא שנה שעברה והיה לי קשה בטירוף גם בלי תאוריה עבודה ותנועת נוער
כאילו במקומך הייתי מוותרת לפחות על העבודה ובתנועת נוער
אני סיימתי יא שנה שעברה והיה לי קשה בטירוף גם בלי תאוריה עבודה ותנועת נוער
כאילו במקומך הייתי מוותרת לפחות על העבודה ובתנועת נוער
באותו הנושא: