6 תשובות
לטפל בו
לא מה הבעיה עם זה גם אני אוהב להיות לבד כאילו רוב הזמן או שאני לבד או שאני בדיס
גם אני ככה
אני לא חושבת שיש איך לטפל בזה
אולי פשוט עוד לא פגשת את האנשים הנכונים
אני לא חושבת שיש איך לטפל בזה
אולי פשוט עוד לא פגשת את האנשים הנכונים
רוב האנשים בעולם הם כאלו במידה מסוימת, זו לא בעייה. קוראים לזה "מופנמות" או באנגלית "extrovation".
אתה כמוני. אני פחות אוהבת חברה. אולי זה בגלל כל החברויות הטוקסקיות שהיו לי בחיים
אני כבר יותר משנה נמצאת לבד, האמת באיזשהו שלב מתרגלים אבל זה לא אומר שזה קל.
באותו הנושא: