3 תשובות
בכללי כן, כי אני חושב ששימוש ברשתות חברתיות זה די קטע של 2015.
אם היא הייתה מדברת על לעבור למקום אחר כדי לדבר אז לא הייתה לי בעיה.(לא בקטע זוגי, וזה כבר קרה לי כמה פעמים)
אם היא הייתה מדברת על לעבור למקום אחר כדי לדבר אז לא הייתה לי בעיה.(לא בקטע זוגי, וזה כבר קרה לי כמה פעמים)
ממש לא.
אין לי בעייה שהיא תבקש.
הייתה פה אחת שאפילו לא דיברנו ישר..
היי אפשר תאינסטגרם שלך...
אין לי בעייה שהיא תבקש.
הייתה פה אחת שאפילו לא דיברנו ישר..
היי אפשר תאינסטגרם שלך...
להפך. זה מראה על זה שהיא רוצה לקדם את הקשר, ולא להשאיר אותו תקוע באתר.
באותו הנושא: