3 תשובות
בכללי כן, כי אני חושב ששימוש ברשתות חברתיות זה די קטע של 2015.
אם היא הייתה מדברת על לעבור למקום אחר כדי לדבר אז לא הייתה לי בעיה.(לא בקטע זוגי, וזה כבר קרה לי כמה פעמים)
LTC
ממש לא.
אין לי בעייה שהיא תבקש.
הייתה פה אחת שאפילו לא דיברנו ישר..
היי אפשר תאינסטגרם שלך...
להפך. זה מראה על זה שהיא רוצה לקדם את הקשר, ולא להשאיר אותו תקוע באתר.