3 תשובות
שואל השאלה:
תודה אקח לתשומת ליבי
אנונימי
אני אישית הייתי לוקחת את זה כמחמאה
אם אתה לא מרגיש עם זה בנוח נסה להרגיע קצת באימונים (רק אם אתה מרגיש שזה יותר מדי) ואם לא תמשיך ככה
שואל השאלה:
כן אני די כזה
אבל לא יודע אם להיעלב מזה
אנונימי