6 תשובות
עדיף בתור התחלה פול באדי
אחריי חודש זה בסדר לעשות ab
אחריי חודש זה בסדר לעשות ab
תחלקי את זה אל תעמיסי על עצמך
למה את לא אוהבת פול באדי
אני אלרגי לפול
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר חצי שנה ובפול באדי לא נוח לי כי יש ימים שאני מתאמנת יום אחרי יום ובפול באדי אי אפשר
אני מתאמנת כבר חצי שנה ובפול באדי לא נוח לי כי יש ימים שאני מתאמנת יום אחרי יום ובפול באדי אי אפשר
אנונימית
את יכולה לעשות יום a יום b ויום פול באדי