4 תשובות
יש סרטוט?
את מוצאת את אמצע הצלע שיש לך.
בגלל שתיכון שווה למחצית היתר במשולש ישר זווית את הולכת מאמצע הצלע במאונך(כי במשולש שוש תיכון הוא גם גובה) מרחק שווה לחצי צלע. והנתון האחרון מאפשר לפסול את אחת התשובות
בגלל שתיכון שווה למחצית היתר במשולש ישר זווית את הולכת מאמצע הצלע במאונך(כי במשולש שוש תיכון הוא גם גובה) מרחק שווה לחצי צלע. והנתון האחרון מאפשר לפסול את אחת התשובות
שואל השאלה:
אין סרטוט
אין סרטוט
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי מה צריך לעשות
לא הבנתי מה צריך לעשות
אנונימית
באותו הנושא: