4 תשובות
תוסיפי תפוחים לתפריט שלך במהלך היום.. אחרי כל ארוחה תאכלי תפוח זה אמור לעזור.. ותעשי גם ריצות זה ממש עוזר לירידה במסת שומן
מים
ספורט
תה ירוק - עדיף עם ממתיק מלאכותי מאשר סוכר
והרבה ירקות

תעשי ארוחות מסודרות ותעסיקי את עצמך שלא תאכלי בין הארוחות
70% תזונה
30% ספורט
איך זה עובד
עושים ספורט בודקים כמה קלוריות את שורפת יש חגוורות מיוחדות שבודוקות
ואז רואים נגיד סתם שרפת 100 קלוריות (ברור שאהיה יותר)
אז להכניס לתזונה 70 קלוריות
כמובן שספורט ותזונה נכונה. אבל אם את רוצה דרכים אחרות להוריד במשקל אני תמיד שותה כל בוקר לימון סחוט עם כוס מים על בטן ריקה כשעוד לא הכנסתי שום דבר לפה. שמעתי שגם שזיף זה טוב אבל לגבי זה אין לי מושג אז תבדקי. בכל מקרה זה יהיה מעולה אם תעשי 3 פעמים בשבוע אימונים ( הליכה, רימה, אימוני כוח) ותאכלי נכון (3 ארוחות מסודרות ביום ובין ארוחה לארוחה לאכול ארוחת ביניים. מאוד חשוב לאכול ארוחת בוקר גדולה) להימנע כמה שיותר משומן טראנס ובכלל מדברים משמינים כמו שוקולד, חטיפים, ממתקים וכדומה. תרגילי את הגוף שלך לאכול ירקות כשיש לך רצון למתוק. מותר לפעמים להגניב פה ושם אבל לא על בסיס קבוע. תשתי נכון. כשלא שותים זה גם מאוד משמין. גם כשאת לא צמאה מאוד חשוב לשתות במיוחד בימים החמים האלו. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה! אם את צריכה משהו את יכולה לפנות בפרטי:)