4 תשובות
זה לא בסדר
ממש לא בסדר תערערו על זה, לנו אמרו שכדאי שנדליק מצלמה ומקסימום נתאמן בצד ולא מול המצלמה
בושה.
יש תלמידים שלא נוח להם מסיבות מסויימות ולא מתחשבים בכולם
הזוי
מזל שאין לי חינוך גופני במערכת בכלל