5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי משהו ספציפי כרגע אבל אני בטוח לא אלמד רפואה ודברים כאלה
אנונימית
לדעתי כן זה ממש סבבה פלוס זה טוב
תלוי מה את רוצה לעתיד כנראה זה לא יפגע לך בשום דבר אז זה טוב
כן אחלה