6 תשובות
זה אינדיבידואלי....
בשבילי זה ציון סביר, לדעתי הייתי מסוגל להוציא יותר ב 4 יחידות לאור העובדה שאני כרגע ב 5 אבל יחסית לשאר זה ציון די טוב
כבר עלו הציונים?
אנונימית
בשבילי לא ..
אם זה ארבע אז לפי דעתי אמורים להיות ציונים 80+ כדי שזה יהיה "טוב"
כל הכבוד, ציון טוב
זה סבבה כזה, לא הכי טוב בעולם