12 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות? זה הציון שלי האם אני אצטרך להשלים בגרויות?
מה אני יכולה לעשות? זה הציון שלי האם אני אצטרך להשלים בגרויות?
אנונימית
ממש לא.
את לא צריכה להשלים כי עברת אבל זה לא ציון טוב
תנסי לשפר אם זה חשוב לך
לא
בדיוק כמו שלי הולך להיות השנה לא כזה משנה לי אני רק רוצה לעבור
אנונימי
כן אבל להשלים בגרויות
אנונימי
איך שאת מרגישה. "בסדר" זה תלוי באדם, יש כאלו שבשבילם 85 ב-5 יחל זה מבאס- אם את מרגישה שהציון מספיק בשבילך, אז זה בסדר.
באותו הנושא: