9 תשובות
אני מסכמת ומלמדת מישהו, מכניס לי חומר טוב יותר למוח. בהצלחה.
להבין את החומר!
לסכם את החומר, לעשות אסוציאציות, ראשי תיבות, שירים, למרקר
תנסה אולי ראשי תיבות
הדרך שהכי עזרה לי בבגרויות זה פשוט לתרגל שאלות כל הזמן ולא לשבת ולשנן.. לתרגל המון המון שאלות ובסוף גם לומדים את החומר וגם מיישמים אותו
לשים טיימר על רבע שעה וללמוד את החומר בצורה מאורגנת אם עוזר לשים מוזיקה ברקע אחרי הרבע שעה לעשות הפסקה של חמש דקות ולהמשיך ככה לכל הנושאים
כל יום ללמוד קצת, ככה גם תביני כל דבר טוב וגם זה לא יעמיס עלייך
תסכם את החומר
ואז תסכם את הסיכום
ואז תסכם את הסיכום של הסיכום
עד שאתה מצמצם את זה לכמה דפים
ולומד מהם
ללמוד את העיקר ואז את השאר
אנונימית