4 תשובות
מצטרפת
כמובן להתאמן על זה הרבה לעשות הרבה מבחנים ביום, אם יש טעויות להכנס ולהבין מה הטעות לקרוא על זה עד שאת מבינה ושולטת בחומר. לא לגשת לתיאוריה עד שאת מרגישה כבר בטוחה בעצמך גם אם לא עברת לא נורא יש פעם הבאה
אפליקציה נוהג וגם עברתי נכון אתר ממש טוב
"עברתי"