5 תשובות
לא ממש
תמיד התביישתי להתקשר
ושיזמינו לי משטרה או משהו
שואל השאלה:
רגע הם יזמינו לי משטרה?
אנונימית
כן, דיברתי
נציד פשוט מתכתב איתך
בלי לדעת מי את או משהו
לא ביגדיל
זה אנונימי והם נחמדים
שואל השאלה:
התווכחתי לדבר איתם בטלפון
אנונימית