5 תשובות
חרטא, לא באמת שמים לב אליך
דיברתי, יש כאלה שזה עוזר להם ויש כאלה שלא, אבל זה לא קשור לחרטה זה אינדיבידואלי
זה גם תלוי עם מי את מדברת, יש כאלה שעוזרים יש כאלה שפחות
לא דעת
לא ממש עוזרים, יותר אומרים את הדברים שאתה מספר להם רק במילים אחרות כאילו להזדהות או משהו, יש סיכוי שזה עוזר לאחרים