14 תשובות
אם אולי טיפול פסיכולוגי?
זה תהליך
אתה צריך לדעת לשלוט בעצמך
זה תהליך
אתה צריך לדעת לשלוט בעצמך
עם הזמן תנסה להתרגל להפסיק או לשאול הורים מה לעשות בנוגע לזה
תלוי עד כמה ההתקפים שלך חזקים
כיאלו לי היה ממש התקפי זעם והלכתי לפסיכולוגית וזה עבר
כיאלו לי היה ממש התקפי זעם והלכתי לפסיכולוגית וזה עבר
שואל השאלה:
אני בטיפול פסיכולוגי זה הקטע, לא רואה שום דרך שזה משתפר.
הוא סתם נותן לי טכניקות עלובות ודרך קוגנטיבית
אני בטיפול פסיכולוגי זה הקטע, לא רואה שום דרך שזה משתפר.
הוא סתם נותן לי טכניקות עלובות ודרך קוגנטיבית
תמצא מקום לפרוק את העצבים שלך או שללכת לפסיכולוג זה ממש עוזר
הטכניקות בכלל לא עוזרות לך?
שואל השאלה:
ההתקפי עצבים שלי בעיקר נובעים בזה שאני מקלל הרבה ומרביץ לקיר
ההתקפי עצבים שלי בעיקר נובעים בזה שאני מקלל הרבה ומרביץ לקיר
לקרוע דפים / לזרוק כדור טניס
לא יודעת זה טיפים שאני זוכרת שנתנו לי
בסופו של דבר אתה תמצא את הדרך שלך להתמודד עם זה ולהשתלט על זה מבטיחה
לא יודעת זה טיפים שאני זוכרת שנתנו לי
בסופו של דבר אתה תמצא את הדרך שלך להתמודד עם זה ולהשתלט על זה מבטיחה
שואל השאלה:
לא, לא עוזרות לי
לא, לא עוזרות לי
ואתה אומר לו את זה?
בשביל שהטיפול יהיה באמת יעיל
בשביל שהטיפול יהיה באמת יעיל
שואל השאלה:
אני לא אומר לו את זה, לא נעים לי
אני לא אומר לו את זה, לא נעים לי
למה לא נעים ? פשוט תגיד לו שהדרכים האלה לא מצליחות לך
אני מכירה הרבה שמוציאים עצבים בפעילות גופנית בחדר כושר בריצה וכאלה
תקשיב מבינה אותך
אבל במקרה כזה אין נעים או נעים
אתה לוקח את הטיפול ומשלם עליו בשביל לטפל בעצמך
אתה צריך לומר לו שזה א עוזר שאולי הוא יתן לך משהו שבאמת עוזר
בשבילך אני אומרת את זה אני ממש רוצה שזה יעזור לך
אבל במקרה כזה אין נעים או נעים
אתה לוקח את הטיפול ומשלם עליו בשביל לטפל בעצמך
אתה צריך לומר לו שזה א עוזר שאולי הוא יתן לך משהו שבאמת עוזר
בשבילך אני אומרת את זה אני ממש רוצה שזה יעזור לך
באותו הנושא: