11 תשובות
ריטלין, תנשמי הרבה נשימות עמוקות עד שאת נרגעת
זה קורה לפעמים שיש לנו תחושות שאנחנו לא יודעים איך להתמודד איתם ואיך לבטא אותם וזה מרגיש שזה משתלט ואנחנו מאבדים שליטה. אני בטוחה שזה קשה לך ולא נעים לך. כמובן שיש דרכים להתמודד עם זה. בתור התחלה הייתי ממליצה לך לא להישאר עם זה לבד. דיברת על זה עם מישהו סביבך? מישהו מבוגר אולי?
שואל השאלה:
דיברתי לא , אבל הם שמים לב לזה , כל פעם כשזה קורה לי ההורים שלי זורקים הערות כמו "את צריכה כדורים" , "ניקח אותך לרופא שיטפל בך" הם מתייחסים לזה בצחוק אני יודעת שגם אם אבקש מהם הם לא יקחו אותי. בגלל זה מעדיפה לא לדבר איתם על זה
דיברתי לא , אבל הם שמים לב לזה , כל פעם כשזה קורה לי ההורים שלי זורקים הערות כמו "את צריכה כדורים" , "ניקח אותך לרופא שיטפל בך" הם מתייחסים לזה בצחוק אני יודעת שגם אם אבקש מהם הם לא יקחו אותי. בגלל זה מעדיפה לא לדבר איתם על זה
אנונימית
כדורי הרגעה
לא בקטע רע
לא בקטע רע
את חייבת בדחיפות פסיכולוג או פסיכיאטר או רופא של זה... תבררי בקופת חולים שלך
אנונימי
הבנתי, זה בטח קשה להתמודד עם כל זה ועוד לבד. החלק הכי קריטי זה להבין ולהודות שיש איזשהו קושי וכל הכבוד לך שהצלחת לזהות אותו. החלק שאחריו והוא לפעמים הכי קשה זה השלב שבו פונים לעזרה. זה כבר לא מובן מאליו שפנית לסטיפס וביקשת פה עזרה, אם עשית את זה אני חושבת שאת כבר יכולה לבקש עזרה ממישהו אחר. אני יודעת שאנשים מהצד לפעמים לא מבינים ויכולים להתייחס בזלזול או לא להצליח להכיל אותך אבל מעטים ממש ההורים או המורים שמבקשים מהם עזרה באופן ישיר לגבי איזושהי מצוקה שאת נמצאת בה ולא ינסו לעזור לך בזה. אני ממליצה לך לחשוב ואם תרצי אפשר לנסות לחשוב יחד בפרטי במי את יכולה להיעזר, אפשר להתחיל גם בחבר או חברה או אח או אחות. אני יודעת שזה קשה לחשוף מקום פגיע אצלך אבל רק את יכולה להגיד מה את מרגישה וצריכה באמת וזו הדרך שלך לקבל את העזרה שאת צריכה.
את יכולה גם לנסות לבקש טיפול בלי לפרט הרבה מה הסיבה או להגיד משהו אחר שאת חושבת שיותר ישמע משכנע ועם המטפל.ת עצמו.ה לפרט יותר.
את יכולה גם לנסות לבקש טיפול בלי לפרט הרבה מה הסיבה או להגיד משהו אחר שאת חושבת שיותר ישמע משכנע ועם המטפל.ת עצמו.ה לפרט יותר.
שואל השאלה:
וואו תודה רבה לך! מאד מעריכה את זה ❤ את צודקת , אנסה לשתף את אחותי הגדולה בזה אולי היא תוכל לעזור לי. ושוב תודה
וואו תודה רבה לך! מאד מעריכה את זה ❤ את צודקת , אנסה לשתף את אחותי הגדולה בזה אולי היא תוכל לעזור לי. ושוב תודה
אנונימית
באהבה:)
הייתה לי בעיה דומה, התראתי עם נוירולוג שאיבחן אותי ושייך לי כדורים שתואמים למצב, שיהיה בהצלחה.
יש אולי מורה או מדריך או משהו כזה שנמצא סביבך שאת יותר סומכת עליו?
שואל השאלה:
עוד יותר לא
עוד יותר לא
אנונימית
באותו הנושא: