התחברות הרשמה

מה דעתכם על הבגדים שעיצבתי...

עוד לא צבעתי אבל עדיין מה דעתכם
https://pin.it/5FYiDJk
17 בינואר 2022, 15:42
עיצובחוות דעתאופנהסטיילינגביקורת    
5 תשובות
חמוד ממש
ר
רעננה
יפה מאודד
כ
כן??
את מציירת מהמם והם מהממים (:
.
.סול
מהמם בעיניי
ד
דאמבאממאמ אוללה
יפהה
ב
בובננה
באותו הנושא:
ערב טוב, איך הדמות בסימס 3 שעיצבתי לדעתכם? אשמח להערות, הארות ודברים לשיפור (:
אפשר חוות דעת על דמות שעיצבתי לספר שלי?
ציור ראשון שעיצבתי במחשב.. מה דעתכם?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על הדגלים שעיצבתי?
איך הסטן סמית שעיצבתי?
היי, תוכלו להגיד לי מה דעתכם על הכריכה שעיצבתי לסיפור?
איך שולחים פה תמונה של משהו שעיצבתי?
אפשר דעות על משהו שעיצבתי? זה לתחרות והפרסים שווים ברמות