התחברות הרשמה

מה דעתכם על מה שעיצבתי? - קישור מצורף

7 בדצמבר 2020, 12:32
עיצובפוטושופחוות דעת    
7 תשובות
נחמד...
Cutie doll.exe
אוי זה נהדר. באמת אתה עיצבת?
א
אני שלד
זו דמות ממש חמודה
והיא בנויה ממש טוב
(
(:marceline
מגניבב
~
~cinnamon girl~
שואל השאלה:
יאפ אני עיצבתי
לקח יומיים בערך חח
אנונימי
מגניב ביותר
ש
שם לדוגמא: שחר
מגניבב
_
__babygirl__
באותו הנושא:
ערב טוב, איך הדמות בסימס 3 שעיצבתי לדעתכם? אשמח להערות, הארות ודברים לשיפור (:
אפשר חוות דעת על דמות שעיצבתי לספר שלי?
ציור ראשון שעיצבתי במחשב.. מה דעתכם?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על הדגלים שעיצבתי?
איך הסטן סמית שעיצבתי?
הייתם מתחברים לסגנון כזה? משהו שעיצבתי לאנימציה
איך שולחים פה תמונה של משהו שעיצבתי?
היי, תוכלו להגיד לי מה דעתכם על הכריכה שעיצבתי לסיפור?
אפשר דעות על משהו שעיצבתי? זה לתחרות והפרסים שווים ברמות