7 תשובות
נחמד...
אוי זה נהדר. באמת אתה עיצבת?
זו דמות ממש חמודה
והיא בנויה ממש טוב
והיא בנויה ממש טוב
מגניבב
שואל השאלה:
יאפ אני עיצבתי
לקח יומיים בערך חח
יאפ אני עיצבתי
לקח יומיים בערך חח
אנונימי
מגניב ביותר
מגניבב
באותו הנושא: