התחברות הרשמה

מה דעתכם על מה שעיצבתי? - קישור מצורף

27 בספטמבר 2020, 16:05
עיצובחוות דעתעריכת תמונותפוטושופ    
8 תשובות
מהמם
י
ילדה עצלנית
אהבתי ממש
T
The Rock Warrior
ממש חמוד נראה מקצועי
י
יללה
נחמדי כזה
A
A l i c e
nice!
צ
ציורים
זה מקסים
ק
קולב בצבע ורוד-אננס
חחח יפה
מ
מהזה מעניין אותך
מאוד מעניין
V
Volodimir visotzki
באותו הנושא:
ערב טוב, איך הדמות בסימס 3 שעיצבתי לדעתכם? אשמח להערות, הארות ודברים לשיפור (:
אפשר חוות דעת על דמות שעיצבתי לספר שלי?
ציור ראשון שעיצבתי במחשב.. מה דעתכם?
מה דעתכם על מה שעיצבתי?
מה דעתכם על הדגלים שעיצבתי?
איך הסטן סמית שעיצבתי?
הייתם מתחברים לסגנון כזה? משהו שעיצבתי לאנימציה
איך שולחים פה תמונה של משהו שעיצבתי?
היי, תוכלו להגיד לי מה דעתכם על הכריכה שעיצבתי לסיפור?
אפשר דעות על משהו שעיצבתי? זה לתחרות והפרסים שווים ברמות
איזה מההעליים שעיצבתי יותר יפה?