6 תשובות
היי, אני באמת מצטערת שאנשים גורמים לך להגיש ככה...

אם תרצי לפנות אלי את מוזמנת, ולעולם לא אפגע ברגשותייך.
אני ממש מצטערת שאנשים גורמים לך להרגיש רע
אל תתיחסי עם מישהו כותב לך משהו תצאי עליו הם מוזמנים לחפש את לא צריכה להרגיש רע עם עצמך בגללם !!
גם אני שונאת את האנשים פה כי הם לא מבינים את הכוונות שלח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולכם, אבל אני בן אגב..
היי יקר,

שומעת שאתה מרגיש כל כך לבד בהתמודדות, כאילו אף אחד לא באמת מבין עד כמה שזה כבד לקום אל עוד בוקר שבו אין - תחושה של משמעות ומטרה, כמה מייאש זה יכול להיות. מהמילים שלך עולה שאתה מאוד כועס ועצבני שכנראה אין מי שתוכל לשתף אותו במה שעובר אלייך, ואולי ישמע וינסה להבין. שומעת מדברייך שאתה מרגיש שעושים לך עוול ופוגעים בך, על דברים שאתה מרגיש כנראה לא אחרים אליהם. לא יכולה לדמיין, כמה לבטח אתה חש עצבות ותסכול רב. יקר אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בוא.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
היי אני בסדר זה פשוט קצת היה כבד עליי ושיחררתי את זה ממני בפריקה