10 תשובות
הם מאחורי מסך, הם אנונימיים אז הם פשוט רעים
זה לא בסדר אבל אל נמאס לך למה את עדיין פה..?
אנונימית
שואל השאלה:
למה שבגלל אנשים מגעילים שמתחבאים מאחורי מסך אני לא היה פה? אפשר סיבה הגיונית?? למה שהם פשוט לא יפסיקו להפיץ רוע במקום??
בלי קשר לסטיפס תמיד קשה לי לראות אנשים שמעירים על משקל או על מראה של בן אדם
זה באמת מגעיל אותי, מי הם שישפטו בן אדם או יכתבו מילים מכוערות, בלי לחשוב שיש מישהו מאחורי המסך ויש לו רגשות והוא יכול להיפגע
תמיד יהיו כאלה.. פשוט צריך להתעלם

אין מה לעשות
על מה את מדברת בכלל הרוב פה מתייפייפים והנאמנים מוחקים תגובות כמו שתיארת גם אם הן לא עוברות על שום חוק, בקיצור את סתם מתלוננת
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא אנונימי שמסתתר מאחורי המסך ומפחד להגיד את הדעות שלו לא מתוך משתמש אנונימי❤
ובצדק את נשמעת אחת מההזויות הנקמניות האלה שאם מישהו אומר משהו שמנוגד לדעות שלהן הן יסמנו אותו וידווחו על כל תשובה שלו ויתנו מינוסים ויטרידו בפרטי ובקיר תודות
אנונימי
שואל השאלה:
אני הטרדתי אותך בקיר או בפרטי? לא יופי אז שקרים הפצת תמיכה ברוע לב גם מה נשאר עוד?? .
אה כלום לא אני לא אדם נקמן אני שהגלגל מסתובב וכולם יקבלו את מה שמגיעים להם זה בטוח!! וכן אדון אנונימי מותר לכולם אדם בעולם להביע את דעתו אז כן הדעה שלי זה שאתם אדם חשוך שמאמין בהפצת רוע ושיפוטיות של אדם על סמך דעה אחת שלו. לא אני לא שופטת אף אחד כי לכולם יש זכות להביע דעה אז לא בגלל דעה בדרך כלל לא היה לי משהו נגד אותו אדם אבל יש נושאים ספציפיים בודדים שבגללם אני אמחק בן אדם ואחד מהם זה הפצת רוע ברשתות החברתיות ואונס אז לא אנונימי יקר . אבל תודה על העזרה בלהראות לאנשים איך לא להתנהג ולהגיב תודה❤