4 תשובות
יופי, זה טוב, :)
אני שמחה שאת מרגישה טוב יותר מקווה שתחלימי לגמרי בקרוב
שאת שמחה שהיא מרגישה טוב
אני שמחה בשבילך:)
באותו הנושא: