4 תשובות
שאני רוצה לראות אותה מתמודדת יום אחד עם החרא שיש במחלה הזאת.
שלא תתרוםאם היא לא רוצה אבל היא לא יכולה להגיד שחולי סרטן הם מפונקים בשום צורה שבעולם

נראה אותה עוברת את הסבל הזה.
איזה מכוערת בפרצוף אני מודה שגם אני לא אתרום שוב אבל מסיבה אחרת כי זה פוגע לי בשיער עצמו והוא גדל לא טוב אבל מה זה הם לא מסתפקים בסינטטית יואו פשוט להרביץ לה
זאת בחירה שלה להחליט אם היא רוצה לתרום או לא, אבל בין זה ובין לקרוא לחולי סרטן מפונקים זה פשוט נוראי, היא בכלל מבינה עם מה הם צריכים להתמודד?