8 תשובות
מה? מה הקשר? האח הגדול זאת תוכנית לאנשים עם מנת משכל ששואפת לאפס
היא טועה, האח הגדול זו תוכנית משעממת.
בשביל מה לצפות באנשים 24/7 ולראות את המשימות שהם עושים יחד עם הטמטום שלהם?
בשביל מה לצפות באנשים 24/7 ולראות את המשימות שהם עושים יחד עם הטמטום שלהם?
לא, זכותך לצפות באיזה תכניות שאת רוצה, זה לא משפיע על האישיות שלך
לא והאח הגדול זה גרוע אז יש לך טעם טוב
לא מוצדק בעליל
מה ממש לא
שואל השאלה:
חח תודה.. אבל אני מאמינה שכל אחד והטעם שלו
וחוץ מזה אני בכללי לא אוהבת ריאליטי
חח תודה.. אבל אני מאמינה שכל אחד והטעם שלו
וחוץ מזה אני בכללי לא אוהבת ריאליטי
אנונימית
כל אחד אוהב משהו אחר
אבל אני איתך האח הגדול זה תוכנית לא טובה בכלל
ובאופן ככלי אפשר להתפגר מהחוסר איי קיו שם
אבל אני איתך האח הגדול זה תוכנית לא טובה בכלל
ובאופן ככלי אפשר להתפגר מהחוסר איי קיו שם