13 תשובות
וואי אין לי מושג נראלי או הראשון או השני
וואי 2 ו3 מהממים
2!
זה מהמם!!
שואל השאלה:
חחח סבבה 2, אבל איזה עוד? אני יכולה לבחור כרגע 2 גינסים
נראלי השלישי אני התחרטתי השלישי והשני
הגזרה של 2 ממש יפה אבל צבע של צואה.
לדעתי תקני את 1, גם אם את קונה הרבה בגדים חומים את צריכה לבן שילך עם זה
1 ו2 מהממים
גזרה פצצה
הראשון והשני מהממים
1 ו2 ממש יפיםם
שואל השאלה:
בסוף החלפתי את 2 באותו גינס רק בלי הקרעים (אל תשאלו למה) ואני לוקחת גם את 1 ו3
תודה לכולן!❤❤