11 תשובות
מה כואב לך כלכך?
שכל אחת תתאהב במי שבאלה !!
שכל אחת תתאהב במי שבאלה !!
אנונימי
אני בעד שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב וימשך למה שהוא אוהב
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
לי אישית, זה מאוד מוריד.
לי אישית, זה מאוד מוריד.
טוב אני לא יעשה את זה ):
אכן כן
שואל השאלה:
^כן אל תעשה את זה
^כן אל תעשה את זה
אנונימית
אבל אם זה מה שהן אוהבות מה אכפת לך
מה הבעיה שלך שיעשו מה שהם רוצים ושכל אחד שיאהב את מי שהוא רוצה
אנונימית
מה הקשר? זה מה שהם אוהבים.
כן לי זה טיפה מוריד..
אבל אל תשפטי אצ הבנות האלה כל אחד יכול להימשל למי שהוא רוצה :)
אבל אל תשפטי אצ הבנות האלה כל אחד יכול להימשל למי שהוא רוצה :)
כל אחת והטעם שלה גם לדעתי זה מזעזע ממש
באותו הנושא: