11 תשובות
מה כואב לך כלכך?
שכל אחת תתאהב במי שבאלה !!
אנונימי
אני בעד שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב וימשך למה שהוא אוהב
{zZ
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
לי אישית, זה מאוד מוריד.
טוב אני לא יעשה את זה ):
שואל השאלה:
^כן אל תעשה את זה
אנונימית
אבל אם זה מה שהן אוהבות מה אכפת לך
מה הבעיה שלך שיעשו מה שהם רוצים ושכל אחד שיאהב את מי שהוא רוצה
אנונימית
מה הקשר? זה מה שהם אוהבים.
כן לי זה טיפה מוריד..
אבל אל תשפטי אצ הבנות האלה כל אחד יכול להימשל למי שהוא רוצה :)
כל אחת והטעם שלה גם לדעתי זה מזעזע ממש