11 תשובות
כן זה מוריד ממש
אנונימי
מה???
נסחי את השאלה
נסחי את השאלה
מוריד אם אני מחפשת קשר רציני, אם לא קשר רציני אז לא
שואל השאלה:
אויי..
אויי..
אנונימית
למה אוי?א- רומנטיים לא נמשכים רומנטית בכללי (לא מתאהבים) אז זה לא אמור להיות משנה..
שואל השאלה:
רגע, אז אם התאהבתי, אני לא א- רומנטית? הרעיון של נשיקה ויחסי מין דוחה אותי
רגע, אז אם התאהבתי, אני לא א- רומנטית? הרעיון של נשיקה ויחסי מין דוחה אותי
אנונימית
אה חחח.. את א-מינית ולא זה לא מוריד מבחינתי
שואל השאלה:
אז מה אני? נשיקות וזה עדיין מגעיל אותי
אז מה אני? נשיקות וזה עדיין מגעיל אותי
אנונימית
א-מינית, או שפשוט את עדיין נגעלת מזה ואולי יום אחד תאהבי את זה
ממש לא כל עוד היא לא מתעניינת ברק יחסים מינים
אה רגע התכוונת א מינית
את זה אני אפילו מעדיפה יותר;)
אה רגע התכוונת א מינית
את זה אני אפילו מעדיפה יותר;)
כן.
אני לא בקטע של סטוצים, מן הסתם אני לא אכנס למערכת יחסים עם מישהי שלא תוכל לאהוב אותי.
לגבי א-מינית, גם, כן. מוריד לי.
אני אוהבת מגע במערכת יחסים ואני מאוד פיזית.
לי אישית לא יתאים לצאת עם מישהי א-מינית.
אני מכירה אנשים שיהיו סבבה עם זה ושזה לא פקטור מבחינתם.
אני לא בקטע של סטוצים, מן הסתם אני לא אכנס למערכת יחסים עם מישהי שלא תוכל לאהוב אותי.
לגבי א-מינית, גם, כן. מוריד לי.
אני אוהבת מגע במערכת יחסים ואני מאוד פיזית.
לי אישית לא יתאים לצאת עם מישהי א-מינית.
אני מכירה אנשים שיהיו סבבה עם זה ושזה לא פקטור מבחינתם.
באותו הנושא: