תשובה אחת
תסתכלי במשרד הבריאות באתר שלהם
אחרי עשר ימים לאחר שהתגלה כי היא חולת קורונה אפשר להשתחרר מבידוד למרות שאת עדיין חולה אבל לא מדבקת פשוט
אבל אם היה לה תסמינים בשלוש ימים האחרונים כאילו יום שביעי ואלה היא צריכה לחכות עוד שלוש ימים מרגע התסמינים