התחברות
הרשמה
יכול להיות שהייתי/אני עכשיו חולה בקורונה אבל אני לא יודעת את זה ואין לי תסמינים בכלל?
29 בספטמבר 2020, 16:30
קורונה
מחלות
וירוסים
תסמינים
ישראל
4 תשובות
כן
ח
חלה שגיאה, הכינוי נמחק!
כן
B
Blabla bla
כן
A
Alma_alin
שואל השאלה:
וואו
אנונימית
באותו הנושא:
נכנסתי עכשיו סתם לאתר של משרד הבריאות לראות איפה היה חולי קורונה וגיליתי שהיה חולה קורונה בקניון שהייתי בו כנסו להמשך
אני יכולה להיות נגועה בקורונה גם אם לא קיבלתי הודעה מהשבכ שהייתי בקרבת חולה?
אם הייתי עכשיו במקום שדיווחו עליו שהיה שם חולה קורונה אני צריך להיות בבידוד?
משרד הבריאות כתבו לי שהייתי בשעות מסויימות בערב ליד חולה קורונה אבל הייתי בבית... יכול להיות שהם טעו?
אם אני מתקלחת עכשיו במים קרים, אני יכולה להיות חולה מזה?
מי שהיה חולה נפש יש דרך חזרה להיות נורמלי?
איך אני יכול להשיג אישור דרך קופת חולים שהייתי חולה (אני לא באמת חולה)
הגיוני להיות חולה עכשיו ?
סבא שלי חולה, והמצב שלו החמיר עכשיו והוא מאושפז...יכול להיות שזה בגלל הקורונה??
אני מרגישה כאילו שהייתי חולה אבל לא הייתי חולה, יכול להיות שקמתי מהר מידי מהמיטה?
למה כל מי שהיה ליד חולה קורונה צריך להיות שבועיים בבידוד,וביבי צריך רק שבוע?