5 תשובות
וואי גם אני ככה וזה ממש מוזר אבל ככה זה..
לפעמים ממש טוב ולפעמים ממש ממש רע
לפעמים ממש טוב ולפעמים ממש ממש רע
אולי זו צורה של הפרעה דו קוטבית, את יכולה לדבר עם פסיכיאטר.ית על זה
גיל התבגרות. הורמונים
שואל השאלה:
לא לא זה ממש דיכאונות עם מחשבות אובדניות וכאלה , ופתאום זה נהפך לממש שמחה כאילו יותר מדי כזה שזה מוזר
לא לא זה ממש דיכאונות עם מחשבות אובדניות וכאלה , ופתאום זה נהפך לממש שמחה כאילו יותר מדי כזה שזה מוזר
אנונימית
זה לא מוזר אצל כולם זה ככה בסך הכל כולנו בני אדם ולכולם יש תקופות טובות יותר או פחות הכל בסדר
באותו הנושא: