7 תשובות
תלכי לישון, מחר תטפלי בזה לדעתי
לא קיבלתי עדיין מחזור אני לא ככ יודעת מה אמורים לעשות במחזור אף פעם לא קיבלתי
אנונימית
תשתי כוס מים ותלכי לישון. תרגישי טוב חיים אני איתך:)
היי תלכי לנוח תשני :)
לילה טוב אהובה 3>
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם וואו איזה נחמדים אתם ולילה טוב :)
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימית זה לא קשור למחזור.. המחזור בסדר פשוט לאנשים עם חוסר בברזל שמקבלים מחזור זה גורם לעוד יותר חוסר בברזל אז בגלל זה יש לי סחרחורת בחילה ועייפות קיצונית למרות שאני לא נרדמת :(
אנונימית