7 תשובות
אחיות טובות לא בהכרח מתחבקות
אני ואחותי מתחברות אבל לכולנו יש רגעים שאנחנו מתעצבנים על אחים שלנו
אני ואחותי מתחבקות (תאומות לא זהות p:)
שואל השאלה:
אבל מי מחבק את אחותו? כאילו זה כמו לחבק חברה טובה, זה מוזר..
אבל מי מחבק את אחותו? כאילו זה כמו לחבק חברה טובה, זה מוזר..
אנונימית
אני ואחותי מתחבקות לעיטים רחוקות מאוד
לא יודעת לי זה לא מוזר חחח כל אחד ואיך שהוא מרגיש לגבי זה
לא מוזר דווקא
באותו הנושא: