4 תשובות
אל תכריחי את עצמך, פשוט התבגרת
אני גם כזאת, פעם הייתי אחרת יותר מתלהבת יותר "מעריכה" והיום אני כבר לא כזאת.. התבגרנו לא כל דבר צריך להלהיב אותנו
את לא יכולה לעשות את זה בכוח, זה האופי שלך. את לא חייבת להתרגש מכל דבר.
שואל השאלה:
סתם נגיד אם יהיה לי חבר והוא יקנה לי משהו מרגש איך אני אגיב? אני בטוח יבאס אותו מאוד ובכללי יחשבו שאני בנאדם שלא מעריך שום דבר
סתם נגיד אם יהיה לי חבר והוא יקנה לי משהו מרגש איך אני אגיב? אני בטוח יבאס אותו מאוד ובכללי יחשבו שאני בנאדם שלא מעריך שום דבר
אנונימית
באותו הנושא: