תשובה אחת
שאף אחד בבקשה לא יגיד מתיחות כי זה לא מונע שרירים תפוסים.
שרירים תפוסים לא מהווים בעיה בדר"כ, זה מראה שהגוף שלך עבד. פשוט תמשיכי להתאמן - זה ישחרר אותם עם הזמן והגוף שלך יתרגל לעובדה שאת מתאמנת. השרירים אחרי אימון, במידה ובאמת התאמצת, תמיד יהיו תפוסים
שרירים תפוסים לא מהווים בעיה בדר"כ, זה מראה שהגוף שלך עבד. פשוט תמשיכי להתאמן - זה ישחרר אותם עם הזמן והגוף שלך יתרגל לעובדה שאת מתאמנת. השרירים אחרי אימון, במידה ובאמת התאמצת, תמיד יהיו תפוסים
באותו הנושא: