תשובה אחת
שאף אחד בבקשה לא יגיד מתיחות כי זה לא מונע שרירים תפוסים.
שרירים תפוסים לא מהווים בעיה בדר"כ, זה מראה שהגוף שלך עבד. פשוט תמשיכי להתאמן - זה ישחרר אותם עם הזמן והגוף שלך יתרגל לעובדה שאת מתאמנת. השרירים אחרי אימון, במידה ובאמת התאמצת, תמיד יהיו תפוסים