11 תשובות
כןן
לא....לא סתם נפרדים
יאפ, לא עבד טוב, לא מציע חחח
לא, אפ נפרדנו כנראה יש לזה סיבה.
כן אבל זה רעיון גרוע אל תעשו את זה חוח
_.queen._
אני לא מסכימה אם מה שאת אומרת, תמיד יש סיבה זה נכון אבל לפעמים זו יכולה להיות אי הבנה ולפעמים נפרדים לא כי זה לא מתאים או כי רבו אלא בגלל סיבות אחרות, אבל אני חושבת שאם את רואה לנכון לחזור אליו אז מה שקרה בעבר לא משנה.
אני יכולה להראות לך המון זוגות שנפרדו וחזרו וחיו חיים שלמים ביחד והזוגיות שלהם פרחה מאהבה.
אפילו אימא שלי, בתחילת הזוגיות שלה עם הבן זוג שלה הם נפרדו ואחרי חצי שנה חזרו ועכשיו הם ביחד כבר 12 שנה.
אני לא מסכימה אם מה שאת אומרת, תמיד יש סיבה זה נכון אבל לפעמים זו יכולה להיות אי הבנה ולפעמים נפרדים לא כי זה לא מתאים או כי רבו אלא בגלל סיבות אחרות, אבל אני חושבת שאם את רואה לנכון לחזור אליו אז מה שקרה בעבר לא משנה.
אני יכולה להראות לך המון זוגות שנפרדו וחזרו וחיו חיים שלמים ביחד והזוגיות שלהם פרחה מאהבה.
אפילו אימא שלי, בתחילת הזוגיות שלה עם הבן זוג שלה הם נפרדו ואחרי חצי שנה חזרו ועכשיו הם ביחד כבר 12 שנה.
אנונימית
שואל השאלה:
^ את באמת חושבת?
אני פשוט שואלת כי נפרדנו שכולם היו בהסגר כי לא ראינו אחד את השניה וזה פשוט נהיה מוזר כזה.. אבל בזמן האחרון התקרבנו שוב ואני קצת מקווה שאולי יקרה משהו שוב
^ את באמת חושבת?
אני פשוט שואלת כי נפרדנו שכולם היו בהסגר כי לא ראינו אחד את השניה וזה פשוט נהיה מוזר כזה.. אבל בזמן האחרון התקרבנו שוב ואני קצת מקווה שאולי יקרה משהו שוב
אנונימית
אם זו הסיבה אז חושבת שזה באמת שטותי, תנסי תראי לאן יתקדם.
לא
אנונימית
כן אבל לא משתלם חחחnחחחnחחח
באותו הנושא: