3 תשובות
קודם כל- כל הכבוד לך!
עצם זה שזה חשוב לך ושאת מוכנה להשקיע זה כבר אומר עלייך משהו טוב! התקדמת הרבה!!
עכשיו זה רק הקטע הטכני של לדעת.. כי הכי חשוב זה הרצון והמוטיבציה וזה נשמע שיש לך את זה(;
אני חושבת שכדאי שתבקשי עזרה של חברה או מורה פרטית שתעזור לך..
אה אמ לפני זה הייתי ממליצה לך לשבת עם עצמך לעבור מקצוע מקצוע ולשאול את עצמך-
"מה קשה לי במקצוע הזה?" (המורה שלא מלמדת טוב? סתם אין כוחות להשקיע? או לא יודעת מה..:) )
ואז על אותה הבעיה שמקשה עלייך תנסי למצוא פיתרון.
ותרשמי את זה. תרשמי הכל!! זה יעזור לך וייעשה לך סדר..

נגיד ככה..-
מתמטיקה: לא מבינה את החומר. מורה פרטית תעזור..
וככה תמשיכי..

במקצועות עצמם שהם לא קשים-נגיד היסטוריה/תנך תעשי לעצמך סיכומים יפים ומעניינים,לפני מבחן תשבי ותשאלי את עצמך שאלות ותראי שאת מצליחה ושאת באה עם הרגשה טובה למבחן..
תעשי את ההשתדלות שלך ובעז"ה אני בטוחה שתצליחי!!
❤בהצלחהה
ואני בטוחה שתצליחי!!
תמיד תזכירי לעצמך את המטרה הסופית-שלך יהיב טןב כי את יכולה!! הינה כתבת את בעצמך שהייתה תקופה שרצית-השקעת-והצלחת!!
יש משפט כזה שאומר:
"יגעת ומצאת תאמין!"
מי שמתאמץ מאוד בסופו של דבר מצליח!!
קיצר המון בהצלחה:)
אם את צריכה משהו אז אשמח לנסות לעזור לך❤
אז קחי את עצמך בידיים ותשפרי את זה מעכשיו עוד לא מאוחר
מאמינה שתצליחי, בהצלחה
אנונימית