6 תשובות
גם שלי, אני מרגישה חרא אז אני עונה ומנסה לעזור פה לאנשים
צריך לזכור שהכל לטובה. תעסיקי את עצמך בדברים שאת אוהבת
צריך לזכור שהכל לטובה. תעסיקי את עצמך בדברים שאת אוהבת
קחי טישו
לא פירטת, איך אפשר לעזור?
תאכלי אכילה ריגשית
שואל השאלה:
אני מרגישה פשוט לא טוב עם עצמי מבחינת האופי שלי והיופי שלי
אני מרגישה פשוט לא טוב עם עצמי מבחינת האופי שלי והיופי שלי
אנונימית
שימי אוזניות ותשמעי מוזיקה ותתחילי לרקוד ולשיר זה יעלה לך את המצב רוח :)