3 תשובות
אם את מפחדת להיות שונה תזכרי שעוד שבוע הם לא יזכרו שהם בעצמם עשו חיסון וגם אני בטוחה שלא איכפת להם כמו שלך איכפת
הכל בסדר, גם אני לא עשיתי וחברות שלי גם לא. שימי עליהם פס זה רק חיסון.. הן יבינו בסוף
זכותך לא להתחסן ולחברות שלך אין זכות לשכנע אותך, במיוחד שזה לא חיסונים חובה פשוט תגידי להן אני עדיין מתאוששת מהחיסון הקודם ובהמשך אתחסן גם לזה אבל כרגע את לא יכולה וזהו את לא חייבת להן יותר מדי הסברים ואת לא שונה יש הרבה שלא מתחסנים בכלל בכללי
באותו הנושא: