10 תשובות
קשר יחיד
קשר יחיד
שואל השאלה:
אפשר הסבר למה זה יחיד ולא כפול?
אפשר הסבר למה זה יחיד ולא כפול?
אנונימית
כן תחשבי על זה שכלור יכול ליצור רק קשר יחיד .
יש לו 7 אלקטרונים ברמה האחרונה , חסר לו רק אחד , הוא לא יכול להיות בקשר כפול .
שואל השאלה:
רגע למה?
רגע למה?
אנונימית
קשה לי להסביר את זה בכתב . ברגע שתציירי לך את הצורה המולקולרית זה יהיה יותר קל להבין
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
אנונימית
בכיף רב
באותו הנושא: