13 תשובות
קיא זה הדרך הטבעית של הגוף שלך להוציא רעלים ודברים שהוא לא נחוץ לו ופוגעים בו
קיא זה דבר חשוב מאוד ואין סיבה לפחד מדבר כזה
זה קצת צורב אבל הכי חשוב זה לשתות מים אחרי זה
מקווה שתרגישי טוב יותר
קיא זה דבר חשוב מאוד ואין סיבה לפחד מדבר כזה
זה קצת צורב אבל הכי חשוב זה לשתות מים אחרי זה
מקווה שתרגישי טוב יותר
שואל השאלה:
אני מפחדת..
אני מפחדת..
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי עם מילדבר, אמא שלי לא מאמינה לישאני לא מרגישהטוב.. צורב לי הכל
אין לי עם מילדבר, אמא שלי לא מאמינה לישאני לא מרגישהטוב.. צורב לי הכל
אנונימית
תדברי איתי בפרטי אם את רוצה אני אשמח
שואל השאלה:
זה בסדר אםזה יהיהכאן..?
זה בסדר אםזה יהיהכאן..?
אנונימית
אין בעיה
מה את מרגישה?
ולמה את חושבת שאמא שלך לא מאמינה לל שאת מרגישה לא טוב?
והאם יש לך כדור מציצה לקחת נגד?
ולמה את חושבת שאמא שלך לא מאמינה לל שאת מרגישה לא טוב?
והאם יש לך כדור מציצה לקחת נגד?
שואל השאלה:
תודה.
לא נירדמתי כל היום, כואב לי כל הגוף ואמא שלי שונאת אותי כי היא חושבת שאני מעמידה פנים... איך מסתדרים עם כל זה...?
תודה.
לא נירדמתי כל היום, כואב לי כל הגוף ואמא שלי שונאת אותי כי היא חושבת שאני מעמידה פנים... איך מסתדרים עם כל זה...?
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי חולה הרבה לאחרונה והיא כבר בטוחה שאני מזייפת...
כואב לי הראש.. מה יכול לעזור לי..?
הייתי חולה הרבה לאחרונה והיא כבר בטוחה שאני מזייפת...
כואב לי הראש.. מה יכול לעזור לי..?
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שאלך לישון, תודה
אני חושבת שאלך לישון, תודה
אנונימית
תפסיקי לפחד חיים רק פעם אחת תנסי להתגבר על זה,אין ממה לפחד כי אין ממה לפחד תאמיני לי לא יקרה לך כלום זה קיא מה כבר יכול לקרות.
תשתי מים קרים להרגיע
תשבי לך בנחת ותרגעי
לא בטוח שתקיאי אז אל תדאגי מידיי
וגם אם כן
אין מה לפחד זה כואב קצת בהתחלה ואז זהו אחרי את מרגישה הרבה יותר טוב
אני גם חוששת מלהקיא כן? אז מבינה אותך חח אבל פשוט התחושת הקלה שווה את זה אחרי זה וגם לא בטוח שתקיאי גם אם את מרגישה שכן
תשבי לך בנחת ותרגעי
לא בטוח שתקיאי אז אל תדאגי מידיי
וגם אם כן
אין מה לפחד זה כואב קצת בהתחלה ואז זהו אחרי את מרגישה הרבה יותר טוב
אני גם חוששת מלהקיא כן? אז מבינה אותך חח אבל פשוט התחושת הקלה שווה את זה אחרי זה וגם לא בטוח שתקיאי גם אם את מרגישה שכן
תלכי לרופא אפילו בלעדיה
באותו הנושא: