התחברות הרשמה

אתם חושבים שכדי לעשות סגר?או לא

2 בינואר 2022, 21:46
קורונהישראלהסגרבידודחוות דעת    
5 תשובות
לא
K
Khal
כן אבל קצר
כ
כןכן זה אני מהחמים
כן
א
אחותך//
לא כי זה גם לא טוב וגם לא עוזר
P
Poisoned Cookie
לא אף אחד לא יכול לפגוע לי בחופש
פ
פריק מאסון
באותו הנושא:
באיזה גיל אתם חושבים שכדי לעשות את זה ולמה?
מה אתם חושבים שכדי לעשות את 1-2?
אתם חושבים שכדי לעשות גרסת מיקמק לטלפון ?
מה אתם חושבים שכדי לעשות? (פירוט בהמשך)
מה אתם חושבים שכדי לעשות?
באיזה גיל בערך אתם חושבים שכדי לעשות את הפעם הראשונה? ותפרטו
מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי להגיע בסוף לגן עדן
מה אתם חושבים על חיסונים קורונה כדי לעשות לא לעשות?
מה אתם חושבים שכדי לי לעשות?
אתם חושבים שכדי לי לעשות מנוי לאתר בריינפופ?
מה אתם חושבים שמיקמק צריך לעשות כדי שיחזור להיות פופולארי?