7 תשובות
^^ זה יותר נוח, פחות זמן, יותר מבחר, במזגן והדברים יפים יותר
מה זה פחות זמן? המטרה זה לא לסיים עם זה כמה שיותר מהר. חשבתי שבנות אוהבות להסתובב בחנויות ולהנות מפעולת הקנייה ולא סתם לתקתק את זה. חוץ מזה שיש מבחר מאוד גדול בחנויות בארץ, אין דברים יפים פה? ובחנויות בגדים תמיד יש מזגן
אז טעית
בנות יותר אוהבות אונליין!!
בנות יותר אוהבות אונליין!!
^^דבר ראשון, כל בת שונה ויש כאלו שבכלל לא אוהבות לקנות. דבר שני זה מאוד כיף להסתובב בחנויות אבל יש פחות מבחר מהדברים שאפשר לקנות באינטרנט כי באינטרנט אין קירות שמגבילים את
הבגדים ולרוב זה גם יותר יקר בחנויות.
דבר שלישי בחניות בגדים תמיד יש מזגן אבל כשאתה הולך לקניון פתוח כל פעם כשאתה יוצא מחנות החום גורם לך להרגיש כאילו אתה במדבר.
הבגדים ולרוב זה גם יותר יקר בחנויות.
דבר שלישי בחניות בגדים תמיד יש מזגן אבל כשאתה הולך לקניון פתוח כל פעם כשאתה יוצא מחנות החום גורם לך להרגיש כאילו אתה במדבר.
^כי הכל יותר יפה
לא הבנתי למה אנשים קונים משיין. עדיף ללכת לקנות בחנויות אמיתיות שאת יכולה לקנות, גם תוכלי לראות בעיניים לפני שאת קונה וגם תחווי את הקנייה יותר טוב
תזמיני!!
באותו הנושא: