יש לי 2 חברות הכי טובות וכבר ממש משעמעם לנו בהפסקות וזה ... אנחנו רוצות ידידים אבל כל מי שהיה ידיד שלנו רבנו איתו . הראשון אמר שאין לו בעיה לאנוס אז התרחקנו ממנו וניתקנו קשר השניים בגלל שיש להם חברים מקובלים אז הם התביישו בנו סתם דוגמא היינו בבריכה ורצינו לתייג גם אותם והם לא מסכימים וזה.... ביקשנו מהם הסבר אז הם אמרו סך הכל לא רצינו שידעו שאנחנו מסתוביבים איתכם מה הסיפור. קיצר גם רבנו איתם אנחנו רוצות עוד ידידים אבל איך??? איך אנחנו מתחלים לדבר? אנחנו לא רוצים שוב לריב איתם.