התחברות הרשמה

מה אתם חושבים שכדי לעשות?

יש לי 2 חברות הכי טובות וכבר ממש משעמעם לנו בהפסקות וזה ... אנחנו רוצות ידידים אבל כל מי שהיה ידיד שלנו רבנו איתו .
הראשון אמר שאין לו בעיה לאנוס אז התרחקנו ממנו וניתקנו קשר
השניים בגלל שיש להם חברים מקובלים אז הם התביישו בנו סתם דוגמא היינו בבריכה ורצינו לתייג גם אותם והם לא מסכימים וזה.... ביקשנו מהם הסבר אז הם אמרו סך הכל לא רצינו שידעו שאנחנו מסתוביבים איתכם מה הסיפור. קיצר גם רבנו איתם
אנחנו רוצות עוד ידידים אבל איך??? איך אנחנו מתחלים לדבר? אנחנו לא רוצים שוב לריב איתם.
16 בספטמבר 2019, 09:50
כיתה    
תשובה אחת
פשוט תשאלו אותם אם בא להם לשבת איתכן או משהו ותתחילו להתחבר
לא ככ קשה
P
Peep
באותו הנושא:
מה אתם חושבים שכדי לעשות את 1-2?
מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי להגיע בסוף לגן עדן
בני כמה אתם חושבים שכדי לעבור לגור לבד?
אתם חושבים שכדי לבתי ספר להראות את 13 סיבות למה לכיתה?
למה אתם חושבים שכדי לי לעבור לגיטרה חשמלית או לגיטרה אקוסטית?
אתם חושבים שצריך לתת לאסירים תנאים קשים כדי שיסבלו או תנאים קלים יותר כדי שישתקמו?
אתם חושבים שכדי להצליח בחיים צריך ללמוד?
אתם חושבים שכדי לי לעשות מנוי לאתר בריינפופ?
מאיזה גיל אתם הכי חושבים שכדי להתנשק?
מה אתם חושבים שמיקמק צריך לעשות כדי שיחזור להיות פופולארי?
חושבים שכדי לי להחליף פרופיל?