12 תשובות
כל הבנות אוהבות לחיות בסרט בגלל מה שהן לובשות
לא הכרתי מישהי אחת שחיה בסרט על לבוש צנוע....
אי לדעת את הנסתר
בנות שמתלבשות צנוע הן יותר מכבדות את עצמן, אני גם מתלבשת צנוע ולא הבנתי איך זה הופך אותן לחיות בסרט
אני לא מרגישה ככה, אני פשוט לא יודעת איך יש לבנות אומץ ללכת עם בגדים צמודים וחשופים, אני הייתי מתה מבושה שבנים יסתכלו עלי
אנונימית
בעניי צנועה חד משמעית יותר שוה! בחורה שיותר בטוחה באופי שלה ובעצמה בכללי, ולא צריכה לחשוף מידי בשביל שישימו לב אליה או שימשכו אליה.
^בחורה גם יכולה להתלבש פחות צנועה בזכות זה שהיא אוהבת את עצמה ומקבלת את עצמה גם בלי קשר לחיצוניות
שואל השאלה:
למה את מכבדת נשים לפי הלבוש זה נראה לך בסדר למה גבר שהולך עם מכנס קצר ראוי להערכה
למה את מכבדת נשים לפי הלבוש זה נראה לך בסדר למה גבר שהולך עם מכנס קצר ראוי להערכה
אנונימית
^את מדברת אליי?
אם כן אז לא הבנתי את השאלה בכלל
אם כן אז לא הבנתי את השאלה בכלל
שואל השאלה:
למה אתה לא מכבד נשים שמתלבשות חשוף לגברים כאלה אתה לא תגיד שהם חסרי כבוד
למה אתה לא מכבד נשים שמתלבשות חשוף לגברים כאלה אתה לא תגיד שהם חסרי כבוד
אנונימית
א. אני בת
ב. מי אמר שאני לא מכבדת נשים שמתלבשות איך שהן רוצות ושאני מהללת גברים שלא בצדק?
את מחפשת לריב?
ב. מי אמר שאני לא מכבדת נשים שמתלבשות איך שהן רוצות ושאני מהללת גברים שלא בצדק?
את מחפשת לריב?
באותו הנושא: