4 תשובות
אני לא חושבת שזה נורא.. זה מעייפות כנראה
יש כמה סיבות:
1.שלא ממצמצים לכמה שניות או דקות העיניים מתחילות לשרוף כי לא מ ממנו ואז יורדות דמעות.
2.יכול להיות מעייפות שאת מפהקת הרבה זה לפעמים גורם לעיניים לדמוע.
1.שלא ממצמצים לכמה שניות או דקות העיניים מתחילות לשרוף כי לא מ ממנו ואז יורדות דמעות.
2.יכול להיות מעייפות שאת מפהקת הרבה זה לפעמים גורם לעיניים לדמוע.
גם לי זה קורה לפעמים, מניחה שזה לא מזיק, זה בסדר.
אולי עייפות או בגלל העונות, וגם כשלא ממצמצים כמו שכתבו מעליי
באותו הנושא: