אני ואבא שלי פשוט לא מסתדרים.הוא נהייה עצבני ממש (במיוחד עלי) בזמן האחרון.ויותר מזה:
לפני כמה ימים הזמנתי את חבר שלי הביתה וראינו סרט במיטב שלי ואבא שלי פשוט נכנס וצעק:"אני ממש לא אוהב את זה שאתם במיטה, לכו לסלון או למקום אחר." וזה היה כלכך מביך, הוא אפילו לא ניסה להכיר את חבר שלי ובזמן שהייתי איתו שמעתי את הדיבור של אבא שלי עם אמא שלי והוא אמר שאני לא עושה כלום ושאני כל היום במיטה ושאנחנו עושים שם דברים. (זה למזלי היה בספרדית אז חבר שלי לא הבין) ובמקום להנות עם חבר שלי הייתי עסוקה באיך אני גורמת לו ללכת שלא יהיו עוד פדיחות. ואבא שלי המשיך להצדיק את עצמו והוא אפילו לא ביקש סליחה... מה אתם חושבים שאני צריכה לעשות במצב כזה?